Акафист священномученику киприану и мученице иустине. Значение и сила акафиста святым киприану и иустине Молебен с акафистом киприану и иустинии

Иногда человек подпадает под влияние темных сил, становится жертвой порчи или сглаза, не имея ни малейшего представления об этом. Акафист Киприану и Иустине следует читать именно в таких случаях.

Общие сведения и история

Святые Киприан и Иустина приходят на помощь человеку, который пострадал от влияния темных и злых сил. Они помогут ему справиться с теми препятствиями, которые нежданно выпали на его долю. Так как данный текст относится к жанру под названием «акафист», его рекомендуется произносить стоя, поскольку именно так вы должны просить святых о помощи и защите.

Некоторые христиане перед тем как произносить такое молитвословие, предпочитают удостовериться в том, что на них навели порчу. К основным признакам стоит отнести следующие моменты:

  • потеря аппетита и болевые ощущения по всему телу;
  • внезапный страх, чувство тревоги;
  • часто проявляющаяся и при этом безосновательная раздражительность, агрессия;
  • желание покончить с собой;
  • тяжелейшие душевные муки, которые беспричинно мучают человека;
  • возникновения в голове «чужих голосов» (слуховые галлюцинации);
  • бессонница. Однако в некоторых случаях человек постоянно хочет спать, зевает и в принципе чувствует себя истощенным.

Если некоторые акафисты разрешено произносить исключительно в утреннее время суток, то данную песнь читают в любое время. Исключение могут составить разве что церковные посты.

Для того чтобы акафист помог вам избавиться от темных сил, необходимо во время чтения вкладывать в него все свои мысли и веру в его эффективность. Очень важно правильно расставлять в словах ударения. Таким образом, вы достигнете того, что задумали. Даже если в процессе чтения молитвы у вас появились в голове не самые хорошие мысли, останавливаться ни в коем случае нельзя – акафист, посвященный святым Киприану и Иустине, нужно дочитать до конца.

В наше время безбожные люди часто обращаются к различным магам и гадалкам, пытаясь навредить родным, отомстить им за причиненные обиды или же стремясь расположить к себе кого-то. В таком случае ставится специальная программа – порча. Она направлена на то, чтобы причинить вред человеку или даже спровоцировать его гибель.

Суть истории, описываемой в акафисте, кроется в том, что когда-то Киприан жил в Антиохии и был язычником. Более того, его считали волхвом, который мог насылать бесов на людей. Однажды к нему обратился богатый юноша по имени Аглаид. Он хотел наказать девушку (Иустину), в которую был влюблен, но которая не отвечала ему взаимностью. Однако попытки Киприана ни к чему не привели. Он осознал весь ужас своих поступков, понял, какова сила Господа, и отрекся от своих деяний, принял христианство. Киприан стал епископом, а Иустина ушла в монастырь, где служила настоятельницей. Они вдвоем приняли мученическую смерть за Христа.

Чем примечателен акафист, посвященный Киприану и Иустине, так это тем, что является своеобразным «щитом», способным оградить человека от темных и злых чар. Но чтобы молитвословие действительно помогло, очень важно оградиться от всего и вложить в песнопение все свои мысли. Лишь в этом случае произнесение такой молитвы даст желаемый результат, а ваше физическое и душевное самочувствие значительно улучшится.

Видео «Акафист святому священномученику Киприану и святой мученице Иустине»

В этом видео вы можете прослушать аудио запись акафиста святому священномученику Киприану и святой мученице Иустине.

Избранный от диавольскаго служения на служение истинному Богу и к лику святых сопричтенный, священномучениче Киприане, моли Христа Бога избавитися нам от сетей лукаваго и побеждати мир, плоть и диавола, да зовем ти: Радуйся, священномучениче Киприане, скорый помощниче и молитвенниче о душах наших.

Ангельския силы удивишася, како от художества волшебнаго обратился еси, богомудрие, к познанию Божественному, покаянием обрел еси ангельское безстрастное житие. Мы же, обращению твоему дивящеся, вопием ти таковая: Радуйся, обращением твоим ангелов удививый; Радуйся, лик святых возвеселивый. Радуйся, мудрость свою показавый: Радуйся, за Христа венец приявый. Радуйся, яко тобою бесы отгоняются; Радуйся, яко тобою болезни исцеляются. Радуйся, священномучениче Киприане, скорый помощниче и молитвениче о душах наших.

От художества волшебнаго обратився, богомудре, к познанию Боже-ственному, показался еси миру врач мудрейший, исцеления даруя чествующим тя, Киприане, со Иустиною, с неюже молися человеко-любцу Владыце спасти души наша, поющих: Аллилуиа.

Разум несовершенен к разумению истины Божественныя имея, в ослеплении языческом сущу, бесовские хитрости изучая, усердно трудился еси. Но уразумев, яко боятся Креста Господня, немощи демонския познал еси, и отвратився служения лукаваго, во Храм Господень притекл еси, сего ради зовем ти: Радуйся, хитрости демонския изучивый; Радуйся, прелести служения его обличивый. Радуйся, змия лукаваго посрамивый; Радуйся, мудрых мира сего мудрейший. Радуйся, разумнейших разумнейший; Радуйся, священ-номучениче Киприане, скорый помощниче и молитвенниче о душах наших.

Сила Вышняго просветила есть ум твой, Киприане, егда не имеяше успеха в чародействе Аглаида ко Иустине, бесы рекли ти: «Мы Креста боимся и силу теряем, егда Иустина молитися имать». Он же рече им: «Аще вы Креста боитесь, то колико Распятый на Кресте страшнее вам есть», и познав слабость бесовскую, вшед в храм Господень пояше со всеми верными: Аллилуиа.

Имеяй ум, просвещенный силою свыше, Киприан шедше к епископу, прося крещения еси, но той, убоявся, отказал ему. Святый же иде в храм Господень и стояще на Литургии, не вышел есть из храма, егда диакон возгласил: «Оглашенные, изыдите. «Не выйду из храма, - рече Киприан ко епископу, - дондеже не окрестиши мя». Мы же, радующеся твоему вразумлению, поем ти таковая: Радуйся, силою свыше просвещенный; Радуйся, Господом вразумленный. Радуйся, силу Креста познавый. Радуйся, демонов от себя отгнавый. Радуйся, жизнь свою исправивый; Радуйся, стопы в Церковь направивый. Радуйся, священномучениче Киприане, скорый помощниче и молитвенниче о душах наших.

Буря помышлений одержаше тя: како пряти крещения. Взем все своя чародейския книги, святый сложиша их на средине града и сжегл есть их, поя Богу: Аллилуиа.

Услышав о тебе епископ, о благом намерении во Христа облещися, крестил тя и чтецом во храме Божием поставил. Сего ради вопием ти сице: Радуйся, духов злобы победивый; Радуйся, чародейския книги попаливый; Радуйся, христианином быти возжелавый; Радуйся, святое крещение приявый. Радуйся, епископом наставленный; Радуйся, чтецом во храме поставленный. Радуйся, священномучениче Киприане, скорый помощниче и молитвенниче о душах наших.

Боготканную одежду святаго крещения приявше, о Киприане, усердно молился еси к Богу о прощении грехов, прежде содеянных, неустанно воспевая Богу: Аллилуиа.

Видев епископ подвиги и труды твоя, священномучениче Киприане, пост, многонощное бдение, коленопреклонение, молитвы слезныя, и по прошествии месяца поставил тя диаконом. Мы же, благодаряще Бога, восхваляем тя: Радуйся, день и нощь к Богу взывавый; Радуйся, руце свои к Нему простиравый. Радуйся, о прощении Того просивый; Радуйся, слезныя молитвы Ему приносивый. Радуйся, пламенную любовь к Богу показавый; Радуйся, священномучениче Киприане, скорый помощниче и молитвенниче о душах наших.

Проповедник истины Христовой явился еси, славный священно- мучениче Киприане, поревновавый боговидцам апостолом, просвещая люди Христовым учением, они же, познавше Господа Иисуса Христа, поют Богу: Аллилуиа.

Возсия в сердце твоем свет Божественныя благодати, Киприане, вознесе тя на высоту духовнаго совершенства, сана священническаго достигший, а послежде во епископа посвященный. Сего ради молитвами твоими ко Господу просвети и наша сердца, тепле молящихся ти: Радуйся, во епископа посвященный; Радуйся, на высоту орла вознесен-ный. Радуйся, граде, верху горы стоящий; Радуйся, светильниче, пред Богом горящий. Радуйся, молитвенниче к Богу неустанный; Радуйся, учителю, Богом дарованный. Радуйся, священномучениче Киприане, скорый помощниче и молитвенниче о душах наших.

Хотя Человеколюбец Господь всем спастися, дарова нам дивнаго молитвенника, заступника и целителя от духов злобы поднебесных, делы бо и словесы твоими приводил еси многих к покаянию и исправлению греховныя жизни, научая всех пети Богу: Аллилуиа.

Новый мудрейший врач явился еси миру, священномучениче Киприане, понеже молитве твоей никакия чародейственныя дела противостати не могут, сейчас же разрушаются и прогоняются, от злых человек пущенныя и лукавых бесов. Мы же, видяще в тебе таковую Божию силу, вопием ти сице: Радуйся, волшебных козней разрушителю; Радуйся, страшных бесов прогонителю. Радуйся, от тебе же духи злобы, яко дым, изчезают; Радуйся, тяжко мучимых скоро оставляют. Радуйся, от бед и скорбей скоро избавляющий; Радуйся, страдания в радость обращающий. Радуйся, священномучениче Киприане, скорый помощниче и молитвенниче о душах наших.

Странное чудо является притекающим к тебе с верою, священномучениче Киприане, ибо данною тебе от Бога благодатию изгоняти духи нечистыя, мучащия человека, бесы изгоняются, больные изцеляются и поют Богу: Аллилуиа.

Всем сердцем предался еси Богу и всею душею возлюбил еси Его, все твое тщание и желание направляя во еже исполнити волю Его, ты же, яко пастырь добрый, не отринул еси бедами отягченных; но предстательствуеши в молитвах пред Господом, даруя исцеления и утешение. Мы же, восхваляюще любовь твою к Богу, взываем ти сице: Радуйся, всем сердцем Христа возлюбивый; Радуйся, добродетельми преисполненный. Радуйся, недугующим и разслабленным поможение; Радуйся, в скорбех и печалех утешение. Радуйся, наветов и искушений, от мира, плоти и диавола находящих, прогонителю; Радуйся, всех болезней душевных и телесных исцелителю. Радуйся, священно-мучениче Киприане, скорый помощниче и молитвенниче о душах наших.

Вся ангельская воинства возвеселистася, видя тя воина Царя Небеснаго непоколебима и со дерзновением Христа проповедавша, егда веден был на мечное сечение вместе со Иустиною. Ты же болезноваше за нея, да не отречется от Христа, егда увидит тя усекнута, увещал еси мучителей, да исперва ю, а по ней и тя усекнут, подклони же под меч главы своя, Богу воспели есте: Аллилуиа.

Витии многовещаннии не возмогут по достоянию восхвалити страдания ваша за Христа, не убоялися есте прещений лютых, но со светлыми лицами представше судилищу цареву, воздвизая всех верных воспевати вам сице: Радуйтеся, веры Христовой непоколебимии исповедницы; Радуйтеся, Пречистыя Троицы дерзновении проповед-ницы. Радуйтеся, мучения лютая ни во чтоже вменившии; Радуйтеся, страдания ваша в храмах Божиих величаются. Радуйся, священно-мучениче Киприане, скорый помощниче и молитвенниче о душах наших.

Спасти хотя души всех одержимых нечистыми духами, не преставал еси взывати ко Господу, священномучениче Киприане, тебе бо дадеся благодать молитися за ны, да помилованы и очищены воспоем Богу: Аллилуиа.

Стена твердая и крепкая ограда буди нам, священномучениче Киприане, от враг видимых и невидимых, с теплою верою и любовию к тебе прибегающих, да ограждаемы и спасаемы тобою, воспоем ти сице: Радуйся, смирением духов злобы победивый; Радуйся, огнем молитвы стрелы вражия попаливый. Радуйся, от враг видимых и невидимых стено и ограждение; Радуйся, Православныя Церкве преславное украшение. Радуйся, оставленным врачами предивное поможение; Радуйся, прелюбимое скорбящих утешение. Радуйся, священно-мучениче Киприане, скорый помощниче и молитвенниче о душах наших.

Пение непрестанное Пресвятей Троице паче иных принесл еси, священномучениче Киприане, за Господню милость к падшим грешником, Иже благоволи недостойного достойным сотворити и сопричесть святому Его стаду. Мы же, благодаряще Бога за таковую милость к нам грешным, зовем Ему: Аллилуиа.

Светозарная свеща был еси, богомудре, в Церкви Христовой, просвещая невещественным светом души верных. Просвети и наша грехом отягченная сердца, поющих ти таковая: Радуйся, яко Господь милость Свою к падшим грешником на тебе показал есть; Радуйся, из рова погибели, яко овча заблудшее, изъял есть. Радуйся, из недос-тойного достойным сотворенный; Радуйся, святому стаду Христову сопричтенный. Радуйся, яко светом невещественым души просвещаеши; Радуйся, заблудших на путь правый наставляеши. Радуйся, священномучениче Киприане скорый помощниче и молитвенниче о душах наших.

Благодать дана ти от Бога попирати силу вражию и всякое сатанинское нахождение, победил бо еси враги твоя и мученической кончины достигл еси, ныне же предстоя престолу Царя славы, молися о нас, да избавимся от пленения диавольскаго и избавлены вопием Богу: Аллилуиа.

Поюще ревность твою по Бозе, дивная и преславная чудеса твоя, величаем и восхваляем тя, священномучениче Киприане, таковую благодать от Бога приемшаго, молим же тя, егда в час смерти нашея демонския полчища окружат души наша, тогда яви нам заступление свое, да избавленнии тобою, воззовем ти сице: Радуйся, от находящих вражиих сил скорое защищение; Радуйся, от скорбей и печалей избав-ление. Радуйся, Христа до конца возлюбивый; Радуйся, душу свою за Него положивый. Радуйся, в Крове Агнчей омывыйся; Радуйся, во дворех Господних вселивыйся. Радуйся, к сонму святых сопричтенный. Радуйся, Трисиянным Светом озаренный. Радуйся, священномучениче Киприане, скорый помощниче и молитвенниче о душах наших.

О предивный и преславный угодниче Божий, священномучениче Киприане, скорый помощниче всем к тебе прибегающим, приими от нас недостойных хвалебное пение сие, от недугов исцели, от враг видимых и невидимых заступи и вечнаго мучения избавитися нам Господа умоли, да с тобою воспеваем: Аллилуиа.

(Этот Кондак читается трижды. Затем Икос 1 и Кондак 1)

Кондак 1
Избранный от диавольскаго служения на служение истинному Богу и к лику святых сопричтенный, священномучениче Киприане, моли Христа Бога избавитися нам от сетей лукаваго и побеждати мир, плоть и диавола, да зовем ти:

Икос 1
Ангельския силы удивишася, како от художества волшебнаго обратился еси, богомудре, к познанию Божественному, покаянием обрел еси ангельское безстрастное житие. Мы же, обращению твоему дивящеся, вопием ти таковая:

Радуйся, обращением твоим Ангелов удививый; радуйся, лик святых возвеселивый.

Радуйся, мудрость свою показавый; радуйся, за Христа венец приявый.

Радуйся, яко тобою бесы отгоняются; радуйся, яко тобою болезни исцеляются.

Радуйся, священномучениче Киприане, скорый помошниче и молитвенниче о душах наших.

Кондак 2
От художества волшебнаго обратився, богомудре, к познанию Божественному, показался еси миру врач: мудрейший, исцеления даруя чествующим тя, Киприане, со Иустиною, с неюже молися Человеколюбцу Владыце спасти души наша, поющих: Аллилуиа.

Икос 2
Разум несовершенен к разумению Истины Божественныя имея, во ослеплении языческом суще, бесовские хитрости изучая, усердно трудился еси. Но уразумев, яко боятся Креста Господня, немощи демонския познал еси и, отвратився служения лукаваго, во храм Господень притекл еси; сего ради зовем ти:

Радуйся, хитрости демонския изучивый; радуйся, прелести служения его обличивый.

Радуйся, змия лукаваго посрамивый; радуйся, Христа прославивый.

Радуйся, мудрых мира сего мудрейший; радуйся, разумнейших разумнейший.

Радуйся, священномучениче Киприане, скорый помошниче и молитвенниче о душах наших.

Кондак 3
Сила Вышняго просветила есть ум твой, Киприане, егда не имеяше успеха в чародействе Аглаида ко Иустине, бесы рекли ти: «Мы Креста боимся и силу теряем, егда Иустина молитися имать». Он же рече им: «Аще вы Креста боитесь, то колико Распятый на Кресте страшнее вам есть», и, познав слабость бесовскую, вшед в храм Господень, пояше со всеми верными: Аллилуиа.

Икос 3
Имеяй ум, просвещенный силою свыше, Киприан шедше ко епископу, прося крещения си, но той, убоявся, отрече ему. Святый же, иде в храм Господень и стояше на Литургии, не изшел есть из храма, диакону возгласившу: «Оглашенные, изыдите». «Не выйду из храма, — рече Киприан ко епископу, — дондеже не окрестиши мя». Мы же, радующеся твоему вразумлению, поем ти таковая:

Радуйся, силою свыше просвещенный; радуйся, Господом вразумленный.

Радуйся, силу Креста познавый; радуйся, демонов от себя отгнавый.

Радуйся, жизнь свою исправивый; радуйся, стопы в Церковь направивый.

Радуйся, священномучениче Киприане, скорый помошниче и молитвенниче о душах наших.

Кондак 4
Буря помышлений одержаше тя: како прияти крещение. Взем же свои чародейския книги, святый сложиша я на средине града и зажже их, поя Богу: Аллилуиа.

Икос 4
Услышав о тебе епископ, о благом намерении во Христа облещися, крестил тя и чтецем во храме Божием поставил. Сего ради вопием ти сице:

Радуйся, духов злобы победивый; радуйся, чародейския книги попаливый.

Радуйся, христианином быти возжелавый; радуйся, святое крещение приявый.

Радуйся, епископом наставленный; радуйся, чтецем во храме поставленный.

Радуйся, священномучениче Киприане, скорый помошниче и молитвенниче о душах наших.

Кондак 5
Боготканную одежду святаго крещения приявше, о Киприане, усердно молился к Богу о прощении грехов, прежде содеянных, неустанно воспевая Богу: Аллилуиа.

Икос 5
Видяй епископ подвиги и труды твоя, священномучениче Киприане, пост, многонощное бдение, коленопреклонение, молитвы слезныя, по прошествии месяца поставил тя диаконом. Мы же, благодаряще Бога, восхваляем тя:

Радуйся, день и нощь к Богу взывавый; радуйся, руце свои к Нему простиравый.

Радуйся, о прощении Того просивый; радуйся, слезныя молитвы Ему приносивый.

Радуйся, пламенную любовь к Богу показавый.

Радуйся, священномучениче Киприане, скорый помошниче и молитвенниче о душах наших.

Кондак 6
Проповедник истины Христовой явился еси, славный священномучениче Киприане, поревновавый боговидцем Апостолом, просвещая люди Христовым учением, они же, познавше Господа Иисуса Христа, поют Богу: Аллилуиа.

Икос 6
Возсия в сердце твоем свет Божественныя благодати, Киприане, вознесе тя на высоту духовнаго совершенства, сана священническаго достигший, а послежде во епископа посвященный. Сего ради молитвами твоими ко Господу просвети и наша сердца, тепле молящихся ти:

Радуйся, во епископа посвященный; радуйся, на высоту орла вознесенный.

Радуйся, граде, верху горы стоящий; радуйся, светильниче, пред Богом горящий.

Радуйся, молитвенниче к Богу неустанный; радуйся, учителю, Богом дарованный.

Радуйся, священномучениче Киприане, скорый помошниче и молитвенниче о душах наших.

Кондак 7
Хотя Человеколюбец Господь всем спастися, дарова нам дивнаго молитвенника, заступника и целителя от духов злобы поднебесных, делы бо и словесы твоими приводил еси многих к покаянию и исправлению греховныя жизни, научая всех пети Богу: Аллилуиа.

Икос 7
Новый мудрейший врач явился еси миру, священномучениче Киприане, понеже молитве твоей никакия чародейственныя дела противостати не могут, сейчас же разрушаются и прогоняются, от злых человек пущенныя и лукавых бесов. Мы же, видяще в тебе таковую Божию силу, вопием ти сице:

Радуйся, волшебных козней разрушителю; радуйся, страшных бесов прогонителю.

Радуйся, от тебя же духи злобы, яко дым исчезают; радуйся, тяжко мучимых тии скоро оставляют.

Радуйся, от бед и скорбей скоро избавляющий; радуйся, страдания в радость обращающий.

Радуйся, священномучениче Киприане, скорый помошниче и молитвенниче о душах наших.

Кондак 8
Странное чудо является притекающим к тебе с верою, священномучениче Киприане, ибо данною тебе от Бога благодатию изгоняти духи нечистыя, мучащия человека, бесы изгоняются, больные исцеляются и поют Богу: Аллилуиа.

Икос 8
Всем сердцем предался еси Богу и всею душею возлюбил еси Его, все твое тщание и желание направляя воеже исполнити волю Его, ты же, яко пастырь добрый, не отринул еси бедами отягченных, но предстательствуеши в молитвах пред Господом, даруя исцеления и утешение. Мы же, восхваляюще любовь твою к Богу, взываем ти сице:

Радуйся, всем сердцем Христа возлюбивый; радуйся, добродетельми преисполненный.

Радуйся, недугующим и разслабленным поможение; радуйся, в скорбех и печалех утешение.

Радуйся, наветов и искушений, от мира, плоти и диавола находящих, прогонителю; радуйся, всех болезней душевных и телесных исцелителю.

Радуйся, священномучениче Киприане, скорый помошниче и молитвенниче о душах наших.

Кондак 9
Вся Ангельская воинства возвеселишася, видя тя воина Царя Небеснаго непоколебима и со дерзновением Христа проповедавша, егда веден был на мечное сечение вместе со Иустиною. Ты же болезноваше за нея, да не отречется от Христа, егда увидит тя усекнута, увещал еси мучителей, да исперва ю, а по ней и тя усекнут; подклонив же под меч главы своя Богу воспели есте: Аллилуиа.

Икос 9
Витии многовещаннии не возмогут по достоянию восхвалити страдания ваша за Христа, не убоялися есте прещений лютых, но со светлыми лицами предстасте судилищу цареву, воздвизая всех верных воспевати вам сице:

Радуйтеся, веры Христовой непоколебимии исповедницы; радуйтеся, Пречистыя Троицы дерзновеннии проповедницы.

Радуйтеся, мучения лютая нивочтоже вменившии; радуйтеся, яко страдания ваша в храмах Божиих величаются.

Радуйся, священномучениче Киприане, скорый помошниче и молитвенниче о душах наших.

Кондак 10
Спасти хотя души всех одержимых нечистыми духами, не преставал еси взывати ко Господу, священномучениче Киприане, тебе бо дадеся благодать молитися за ны, да помиловани и очищени воспоим Богу: Аллилуиа.

Икос 10
Стена твердая и крепкая ограда буди нам, священномучениче Киприане, от враг видимых и невидимых, с теплою верою и любовию к тебе прибегающих, да ограждаеми и спасаеми тобою, воспоем ти сице:

Радуйся, смирением духов злобы победивый; радуйся, огнем молитвы стрелы вражия попаливый.

Радуйся, от враг видимых и невидимых стено и ограждение; радуйся, Православныя Церкве преславное украшение.

Радуйся, оставленных врачами предивное поможение; радуйся, прелюбимое скорбящих утешение.

Радуйся, священномучениче Киприане, скорый помошниче и молитвенниче о душах наших.

Кондак 11
Пение непрестанное Пресвятей Троице паче иных принесл еси, священномучениче Киприане, за Господню милость к падшим грешником, Иже благоволи недостойнаго достойным сотворити и сопричесть святому Его стаду. Мы же, благодаряще Бога за таковую милость к нам грешным, зовем Ему: Аллилуиа.

Икос 11
Светозарная свеща был еси, богомудре, в Церкви Христовой, просвещая невещественным светом души верных. Просвети и наша грехом отягченная сердца, поющих ти таковая:

Радуйся, яко Господь милость Свою к падшим грешником на тебе показа еси; радуйся, яко тя из рова погибели, яко овча заблудшее, изъял есть.

Радуйся, из недостойнаго достойным сотворенный; радуйся, святому стаду Христову сопричтенный.

Радуйся, яко светом невещественным души просвещаеши; радуйся, заблудших на путь правый наставляеши.

Радуйся, священномучениче Киприане, скорый помошниче и молитвенниче о душах наших.

Кондак 12
Благодать дана ти от Бога попирати силу вражию и всякое сатанинское нахождение, победил бо еси враги твоя и мученической кончины достигл еси, ныне же, предстоя престолу Царя славы, молися о нас, да избавимся от пленения диавольскаго и избавлены вопием Богу: Аллилуиа.

Икос 12
Поюще ревность твою по Бозе, дивная и преславная чудеса твоя, величаем и восхваляем тя, священномучениче Киприане, таковую благодать от Бога приемшаго, молим же тя, егда в час смерти нашея демонския полчища окружат души наша, тогда яви нам заступление свое, да избавленнии тобою, воззовем ти сице:

Радуйся, от находящих вражиих сил скорое защищение; радуйся, от скорбей и печалей избавление.

Радуйся, Христа до конца возлюбивый; радуйся, душу свою за Него положивый.

Радуйся, в крови Агнчей омывыйся; радуйся, во дворех Господних вселивыйся.

Радуйся, к сонму святых сопричтенный; радуйся, Трисиянным Светом озаренный.

Радуйся, священномучениче Киприане, скорый помошниче и молитвенниче о душах наших.

Кондак 13
О предивный и преславный угодниче Божий, священномучениче Киприане, скорый помощниче всем к тебе прибегающим, приими от нас недостойных хвалебное пение сие, от недугов исцели, от враг видимых и невидимых заступи и вечнаго мучения избавитися нам Господа умоли, да с тобою воспеваем: Аллилуиа.

Этот кондак читается трижды, затем 1-й икос: «Ангельския силы…» и 1-й кондак: «Избранный от диавольскаго служения…».

Молитва
О святый угодниче Божий, священномучениче Киприане, скорый помощниче и молитвенниче о всех к тебе прибегающих! Приими от нас, недостойных, хваление сие, испроси у Господа Бога в немощех укрепление, в печалех утешение и всем вся полезная в жизни нашей; вознеси ко Господу благомощную твою молитву, да оградит нас от падений греховных, да научит нас истинному покаянию, да избавит нас от пленения диавольскаго и всякаго действа духов нечистых и укротит обидящих нас. Буди нам крепкий поборник на вся враги видимыя и невидимыя, подаждь нам терпение во искушениих и в час кончины нашея яви нам заступление от истязателей на воздушных мытарствех, да водимии тобою, достигнем Горняго Иерусалима и сподобимся в Небеснем Царствии со всеми святыми славити и воспевати пресвятое имя Отца и Сына и Святаго Духа во веки веков. Аминь.

Тропарь, глас 4
И нравом причастник, и престолом наместник апостолом быв, деяние обрел еси, Богодухновенне, и видения восход: сего ради, слово истины исправляя, и веры ради пострадал еси даже до крове, священномучениче Киприане, моли Христа Бога спастися душам нашим.

Кондак, глас 1
От художества волшебнаго обратився, Богомудре, к познанию Божественному, показался еси миру врач мудрейший, исцеления даруя чествующим тя, Киприане, со Иустиною; с неюже молися Человеколюбцу Владыце спасти души наша.

Однако симпатия верующих христиан к данному молебну основанная не только на боготворённости и преклонения, но и также с уверенностью, что прошения поданные через молитву будут оберегать нас , наших близких, и наше жилище от нечистого духа и лихих сил.

В тексте акафиста рассказывается о бытие и деяниях ангелов, о которых стало известно благодаря запискам их едино временников. В акафисте так же ещё говорится о мучениях от преследований православных при правлении царя Диоклетиана.

Жизнь Великомученика

В юношеские года, Киприан увлекался темной ворожбой и был чародеем. Киприан так сильно и рьяно постигал основы этой магии, что превратился в самого известного кудесника в своем городе.

Как то раз к чародею обратился парень с просьбой причаровать молодую девушку. Колдун совершил обряд, однако ничего не произошло. Киприан воспылал гневом и стал посылать разные проклятия на близких Иустиньи, но снова ничего не вышло. Родные девушки были под защитой христианского молитвослова. Именно тогда на волхва снизошло прозрение, Киприан понял, что язычество беспомощно перед христианством и поверив в Иисуса Христа, пошел в православие.

Великомученик Киприан покланялся идолам язычным, родился в городе Антиохия. С самого раннего возраста, Киприана отвели родители, занимающиеся темной ворожбой, на службу к нечистым духам.

Очень большой отрезок времени своей жизни (с 7 до 30 лет) Преподобный Киприан учился самых крупных городах идолопоклонства — в Греции на — Олимпе, в городе Аргос и Таврополе, в Египте- Мемфисе и в Вавилоне. Достигнув мудрости мировоззрения в идолопоклонстве и ворожбы, Киприана возвели на горе Олимп в волхвы. Получив огромное могущество на вызывания темных духов, узрел он также князя тьмы, поговорил с ним и отдал Князь ему целое полчища лукавых на службу.

Приехавши обратно в Антиохию, язычники стали восхвалять Киприана, как главнейшего из Волхов, он поражал народ умением командовать силами природы, послать чуму и болячки, призывать умерших. Очень много людей погубил могучий волхв, уча их ворожбе и прислуживанию лукавому.

Тут же проживала православная девушка Иустина. Выбравшая восхваления Господа нашего Иисуса вместо идолопоклонства нечистого и обратя к христианской вере родителей своих, Иустина предназначала себя Всевышнему, Христу Господу нашему и коротала час свой постясь и вознося молитвенные речи, сберегая непорочность.

Однажды молодой парень Аглаид спросил у Иустины будет ли она его женой? на что великомученица сказала нет. Тогда Аглаид пошел к Киприану и упросил его посредством магии заставить Иустину выйти за него. Однако, как ни пытался Киприан, но ничего поделать не мог, так как великомученица Иустина молитвословом и воздержанием побеждала все гадости лукавого. Заклятиями присылал Киприан на непорочную мученицу духов нечистых, воспламеняя в ней Иустине похоть, но она прогоняла их с помощью Креста Божьего и искренней мольбой к Всевышнему.

Не смогли соблазнить ни сам Киприан ни сам Князь Тьмы, с помощью чародейства меняя разные маски, не смогли соблазнить Пресвятой Иустины, защищенной истинной верой в Господа Нашего. Вся ворожба испарялась, и убегали нечистые от одного взгляда и имени молодой девушки.

Взбешённый Киприан послал болячек страшных и чуму на родных Иустины и на всю Антиохию, однако и все равно был разгромлен ее прошением к Господу Богу.

И осознал Киприан, развращенный властью над народом и природой, увидел всю бездну своего упадка и ничтожность тех, кому он прислуживал. "Коль ты пугаешься даже тени Божьего Креста и вздрагиваешь при зове Иисуса, — проговорил Киприан дияволу, — то какие твои действия будут, коль сам Иисус предстанут перед Тобою?"

Нечистый сейчас же накинулся на отказавшегося от его волхва и начал колотить и давить его. Преподобный Киприан первый раз почувствовал на себе мощь Креста Божьего, Иисуса, закрывшись им от нападок лукавого. С искреннем расскаиванием подошел Киприан к здешнему митрополиту Анфиму и передал на приданию огню всю свою литературу. А на следующий день, вернувшись в храм, не желал покидать его, пока не провели священное таинство Крещения.

Праведными деяниями своим после крещения, православным жизненным образом Преподобный Киприан подтверждал огромную мощь искренней веры в Всевышнего, Иисуса, компенсировавшей его долголетнее приближение к дияволу: через неделю как его окрестили на Киприана возложили обязанности псаломщика, спустя двадцать дней — в поддиакона, через тридцать — в дьякона, а спустя 12 месяцев посвящен в священника. Еще через некоторое времени преподобного Киприана посвятили в ранг митрополита.

Великомученик Киприан привел к христианской вере так много идолопоклонников, что в его митрополите не осталось тех, которые приносили б пожертвование языческим богам, и их алтаря были брошены. Великомученица Иустина ушла в храм Божий и была посвящена в настоятельницу. При правлении царя Диоклитиане когда притесняли православных митрополит

Киприан и настоятельница Иустина были взяты в плен и вывезены в Никомидию, где их истязали нечеловеческими страданиями, а после казнили с помощью меча. Солдат Феоктист, узревший нечеловеческие мучения преподобных, назвал себя православным и был лишен жизни вместе с ними.

Великомученик Киприан, Преподобная Иустина и преподобный мученик Феоктист были казнены в Никомидии в 304 году.

Узнавши об удивительном посвящении в православия преподобного великомученика Киприана, в прошлом состоявшем на службе нечистого и с помощью уверования в Всевышнего оборвавши его узы, православные очень часто обращаться с прошениями о помощи Преподобного в противостоянии с лукавым и бесами.


Акафист Киприану Преподобному

Чтоб оказаться, под господней верной защитой необходимо каждодневно зачитывать песнопение Киприану, подавать прошения.

Он дарует защиту от:

Темной ворожбы;

Чародейства;

Дурного глаза;

Проклятья;

Обряда колдовства

Само эффективно подавать прошение утром как только вы проснулись. Потому что в этот час ваш разум еще не замутнён повседневными проблемами и заботами. Однако не забудьте, перед тем как начать читать акафист надо обязательно попросить божьего покровительства у батюшке. Челобитные прошения к Киприану направленные на защиту от чародейства считаются наиболее мощными молитвословами. Акафист Преподобному Киприану славится великими и сильными действиями против ворожбы.

Примечательно, что в избавления от темного колдовства, сильным эффективным действием владеет святая вода над которой зачитывался акафист.

Чудеса творящие иконой Святого мученика Киприана

В кипрском селе Менико, недалеко от Никосии находится собор великомученицы Иустины и преподобного Киприана, в котором расположены их священные частицы – реликвии.

Летом 2005 году останки этих мучеников в первые более за пятьсот лет оставили пределы Кипра, для того чтобы христиане в России получили преклониться к ним. В Москве мощи мучеников на протяжении некоторого срока были в Зачатьевском храме.

И как потом скажет настоятельница Иулиания, за все время, в течение которого останки оставались на территории храма, монахиням много раз говорили верующие, что после преклонения к святым реликвиям они чудесным образом исцелялись. Даже в числе исцелившихся были психически нездоровые люди.


Как правильно окончить обряд. Молебен Киприана от сглаза

Когда закончили снимать сглаз мольбами, необходимо прийти в христианский храм, для того исповедается и пройти таинства причастия. Через это необходимо пройти и недавно излечившемся, и тому, кто помогал в излечении от сглаза.

Однако если нет возможности прийти в храм Господний, то рекомендуются перед тем как начать обряд по исцелению от следствия темной ворожбы сначала вознести молитвослов Господу Богу (искупительную) , а далее, как окончите обряд по снятию сглаза необходимо прочитать и еще один молебен Господу Богу, которая не дает снова нечистым духам овладеть вашем сознанием.

Целебные речи песнопения, основанные на истинной вере, прочитанные с горящей лучиной перед Святым ликом, прогонят темного духа, вселившегося в человека. Сохранять молитву начертанную своей рукой необходимо очень бережно, и рекомендовано возле святого лика.

Целебные свойства мольбы влияют на изменчивый свет, приносят гармонию в мир, истребляя темноту, вражду, гнев, усталость. Человек после прочтения молебна обретает чистоту помыслов, любовь и спокойствие.


Как правильно подавать прошения великомученикам Киприану и Иустинье

Для того что подать это короткое обращение к великомученикам Киприану и Иустинье необходимо прийти в христианскую церковь, обнаружить в ней короб с прошениями и положить в него свое обращение. В прошении надо написать тех людей, с именами которых будет проводится служба, также напишите имя великомученика, обратитесь к нему с просьбой или с благодарственностью за что-либо, и напишите ваше имя.

Запомните, что истинный верующий не только подает прошения к ангелам и Господу Богу но и благодарит их за оказанную защиту и подаренные дары. Когда мы обращаемся к Богу, наши переживания (плохие или хорошие) вплетаются в церковный ритуал. А наша благодарственость считается частью одухотворённых частей мольбы


Акафист Преподобному Киприану и Иустинье:

Кондак 1

Ушедший от нечистого и выбравший поклонения и покаяние нашему Всевышнему Иисусу Христу и причислен к образу ангелов, великомученик Киприан, упроси Господа Бога уберечь нас от ловушек нечистого и усмирить свет, телеса свои и нечистого, и взываем к тебе: Ликуй, великомученик Киприан, быстрый помощник и защитник наших душ.

Икос 1

Святой мощи восхитившись, и от ворожбы нечистой отказался помыслив здраво, и к учению Господнему, молитвами вымолил себе святую небесную жизнь. А мы, перевороту твоему удивляющееся, воспеваем Тебе: Ликуй, переворотом своим святых изумивший; Ликуй, образ ангелов восхваляемый. Ликуй, ученость свою доказывая: Ликуй, за Иисуса корону принявший. Ликуй, как Ты нечистых прогоняешь; Ликуй, как ты здоровья вместо недугов присылаешь. Ликуй, великомученик Киприан, быстрый помощник и защитник наших душ.

Кондак 2

От ворожбы нечистой отвернулся, чародей, к учению Господнему повернулся, явил всему свету лекаря опытнейшего, выздоровление посылая обратившимся к тебе, Киприан и Иустине, вместе с ней упросите милосердного Всевышнего нашего сберечь души наши, и говорящих: Аллилуиа.

Икос 2

Ум наш неспособный к пониманию сути слова Господнего был, в паутину нечистую опутан, языческие основы постигая, тщательно и терпеливо работал ты. Однако осмыслив, что не выносят Божественного знамения, слуги нечистого прознал Ты, и отказался от поклонения к бесовскому, и в Церковь Всевышнему приходим и, взываем к Тебе, Великомученик Киприан: Ликуй, чародейство лукавого познавший; Ликуй, правила службы у него познавший. Ликуй, ирода нечистого пристыдивший; Ликуй, умный света этого умнейший. Ликуй, чистый чистейший; Ликуй, великомученик Киприан, быстрый помощник и защитник наших душ.

Кодак 3

Могущество Твое, Господи прояснило разум твой, Киприан, когда потерпевши крах в ворожбе Аглаид против Иустины, нечистые молвили: «Страшен нам Господний Крест и мощь свою мы не имеем, когда Иустина с мольбою взывает к Небесам». Киприан им в ответ молвит: «Страшен вам Божий Крест, потому, что мощи вашей лишает Иисус растерзанный на кресте», и прознав немощь нечистого духа, ушел в церковь Божью и взывая вместе со всеми христианами: Аллилуиа.

Икос 3

Владея разумом, освященным небесной силой, Киприан пришел к митрополиту, умоляя провести таинство крещения, но служитель Господа, побоявшись, отверг мольбу его. Мученик пошел в собор Божий и отстоял службу о литургии, не покинул церковь, когда служитель Господа воскликнул: «сторонник идолопоклонства, выйдите. «Не уйду из церкви, - отвечает Киприан к митрополиту, - пока не проведешь обряд крещения меня». Мы же, ликуя твоему осознанию, восхваляем тебя: Ликуй, небесною силою озаренный; Ликуй, Господом Богом просветленный. Ликуй, мощь Господнего креста узнавай. Ликуй, нечистых от себя прогнавший. Ликуй, на путь истинный ставший; Ликуй, в храм Божий отправившись. Ликуй, великомученик Киприан, быстрый помощник и защитник наших душ.

Кондак 4

Принявши верное решение Ты: Перед таинством крещения. Взял все свои книги с темной ворожбой, страдалец сложивши их в середине города и поджег их, взывая к Всевышнему: Аллилуиа.

Икос 4

Прознав про тебя священник, об верном решении к истинному Богу в служения пойти помог тебе, окрестил и послушником в соборе Господнем оставил. И мы радостно воспеваем тебе: Ликуй, нечистых душ одержавший победу; Ликуй, книги с ворожбой спаливший; Ликуй, православным быть пожелавший; Ликуй, священное крещения одержавший. Ликуй, митрополитом направленный; Ликуй, послушником в церкви оставленный. Ликуй, великомученик Киприан, быстрый помощник и защитник наших душ.


Со святыми мучениками Киприаном и Иустинией в православном мире связана чудесная история. Жизненная биография их глубоко преподносится в православной литературе. С определенного жизненного момента и до самой смерти святых непростой круговорот событий держит в напряжении и захватывает дух.

Поражает то, что иногда приходится сталкиваться со многими необъяснимыми вещами, которые были в древние времена, есть и в современности, но малозаметны и проявляют себя не так ярко, как во времена жизни Киприана и Иустинии. В III веке (249−271 гг.) происходило массовое разделение людей по религиозному мировоззрению: одни из них служили богам-идолам и поклонялись им, другие - веровали в Бога и славили его.

От безграничного греха к великой святости

Святой Киприан не всегда был святым. Не было никаких предпосылок на то, чтоб это когда-нибудь случилось. Он был большим чародеем. Почти противоположной личностью являлась святая Иустиния. Из обычной девушки она превратилась в благочестивую . В укреплении и преданности Богу ей помог чародей Киприан, обладавший удивительными способностями, такими, что вряд ли найдется сейчас человек, который может повторить все это.

Насколько он был злым служителем дьявола, настолько потом превзошел греховную природу и стал послушным рабом Божьим. Сколько погубил людских душ, столько привел потом к Богу и покаянию. Конечно, любой из тех грехов, что совершил Киприан уже предписывает человеку место в аду и это клеймо стереть никак нельзя, несмотря на любые заслуги от своего имени - таков закон. То ли дело любовь Бога к человеку, способная очистить всякое беззаконие, простить его и, более того, дать возможность преуспеть в собирании нетленного богатства. Это и случилось со священномучеником Киприаном.

Молитва Иустинии против могущественного чародея

Если не углубляться в его житие, то можно уверенно сказать, что Божий план о спасении Киприана от смерти удался. Бесы показали свою немощь в тот момент, когда этим бывшим чародеем был организован план по совращению прекрасной девицы Иустинии.

Темные духи, находившиеся в его служении за большую преданность дьяволу, в том числе и он сам, не смогли принести прославленной святой никакого вреда, осенявшей и ограждавшей себя крестным знамением и молитвой. Увидев непреклонность и непобедимость слабой женщины, ее сердца, чародей отказался от участия в своих злых делах , был побит дьяволом за это и чудом сумел выжить. Произошло это благодаря крестному знамени, наложенному на себя в тот момент, когда смерть могла стать неизбежной.

Покаяние Киприана

Он стал молиться, просить Бога о прощении. Еще больше покаяние стало проявляться после того времени, как Киприан принял крещение. Епископ, служивший в церкви, поставил его диаконом, а впоследствии на еще более высокие саны. В это время он помогал, обращаться к Богу людям, погрязшим в грехах чародейства, как и сам когда-то и многих из них удалось обернуть.

Казнь святых мучеников

Впоследствии Киприан и Иустиния были казнены за свою веру, за исповедание Христа. После борьбы друг с другом и со злом внутри себя, сошлись на одном поле брани, чтобы пострадать ради будущего блага, дать пример остальным христианам. Так было искоренено язычество в большей мере среди живших в то время.

Акафист священномученику Киприану и мученице Иустине

Киприан и Иустиния по сей день помогают обрести спасение людям . Как могли победить древнего беззаконного змия будучи на земле, тем более сделают это ради спасения братьев и сестер во Христе, находясь в силе и славе Спасителя.

Акафист Киприану и Иустинии, в чем помогает и от чего защищает:

  • от нападок злых духов (прямых нападений бесов);
  • от порчи, магии, колдовства, приворотов, сглаза;
  • от недоброжелателей;
  • от болезней.

Они всегда готовы нести помощь и поддержку каждому человеку, который обращается к ним. Акафист можно заказать на Воскресной Литургии. Это можно делать в день празднования памяти святых угодников, если есть желание или потребность. Священник не откажет в заказном молебне даже в будний день . Люди, которые так поступают ощущают на себе их помощь и поддержку не только во время праздника, но и на протяжении всего года. Беда не коснется такого человека, если подходить ко дню почитания с благоговением, усердием и вниманием.

Молитва начинает действовать мгновенно. Находясь в церкви, человек защищен от злых духов их нападок. У бесноватых людей в церкви случаются приступы одержимости. При этом, если будет произноситься молитва и чтение акафиста святым мученикам Киприану и Иустиньи от бесов впоследствии не останется и следа.

Все дело в том, что молитва эта очень сильная. Ведь угодники Божьи при жизни побороли с помощью молитвы и усердия самых страшных и могущественных духов чародейства, начальников духов тьмы. Низложили их власть Божьим именем и знамением распятого Иисуса. Акафист только закрепляет действие молитвы, усиливает ее многократно, за счет прославления святых, а через них и Бога.

Никакие бабушки вам не помогут, тем более за деньги, ищите молитву Киприану и Иустинье против колдовства и чародейства. Она длинная, на 4−5 листах, читать придется 40 дней, поможет. Кстати, она православная эта молитва.

Елена

40-дневное очищение человека

Число «40» в Евангелии встречается многократно и говорит о перерождении, обновлении человека спустя это время. Чем знаменательна цифра «40» в духовном мире и как это отражается на жизни верующих и неверующих людей:

  • 40 дней лилась вода с неба и погубила допотопных людей;
  • 40 дней Иисус Христос постился на горе Каранталь;
  • 40 дней длятся самые продолжительные посты (Рождественский и Великий);
  • 40 дней верующие молятся.

Действенная сила акафиста

Из вышеприведенного видно, какое большое значение может нести молитва в течение 40 дней, особенно если молиться акафистом и поститься. Брать на себя подвиг 40-дневной молитвы стоит после согласования со священником приходского храма . Благословение батюшки дает возможность обойти все острые углы, с которыми можно столкнуться христианину.

Одной из самых больших проблем бывают бесовские искушения и могут привести произвольно молящегося к худшим последствиям, чем существующая проблема. Благословение облегчает молитвенный труд. Лучше всего молиться акафистом в церковном собрании, тогда этих явлений можно полностью избежать и молитва будет усиливаться многократно.

В акафисте Киприану и Иустинии текст с ударениями в старорусском варианте, переведенном с церковнославянского языка, помогает лучше понять значение слов и правильно прославлять святых.


Акафист священномученикам Киприану и Иустине

Кондак 1
Избранный от диавольскаго служения на служение истинному Богу и к лику святых сопричтенный, священномучениче Киприане, моли Христа Бога избавитися нам от сетей лукаваго и побеждати мир, плоть и диавола, да зовем ти: Радуйся, священномучениче Киприане, скорый помощниче и молитвенниче о душах наших.

Икос 1
Ангельския силы удивишася, како от художества волшебнаго обратился еси, богомудрие, к познанию Божественному, покаянием обрел еси ангельское безстрастное житие. Мы же, обращению твоему дивящеся, вопием ти таковая: Радуйся, обращением твоим ангелов удививый; Радуйся, лик святых возвеселивый. Радуйся, мудрость свою показавый: Радуйся, за Христа венец приявый. Радуйся, яко тобою бесы отгоняются; Радуйся, яко тобою болезни исцеляются. Радуйся, священномучениче Киприане, скорый помощниче и молитвениче о душах наших.

Кондак 2
От художества волшебнаго обратився, богомудре, к познанию Боже-ственному, показался еси миру врач мудрейший, исцеления даруя чествующим тя, Киприане, со Иустиною, с неюже молися человеко-любцу Владыце спасти души наша, поющих: Аллилуиа.

Икос 2
Разум несовершенен к разумению истины Божественныя имея, в ослеплении языческом сущу, бесовские хитрости изучая, усердно трудился еси. Но уразумев, яко боятся Креста Господня, немощи демонския познал еси, и отвратився служения лукаваго, во Храм Господень притекл еси, сего ради зовем ти: Радуйся, хитрости демонския изучивый; Радуйся, прелести служения его обличивый. Радуйся, змия лукаваго посрамивый; Радуйся, мудрых мира сего мудрейший. Радуйся, разумнейших разумнейший; Радуйся, священ-номучениче Киприане, скорый помощниче и молитвенниче о душах наших.

Кондак 3
Сила Вышняго просветила есть ум твой, Киприане, егда не имеяше успеха в чародействе Аглаида ко Иустине, бесы рекли ти: «Мы Креста боимся и силу теряем, егда Иустина молитися имать». Он же рече им: «Аще вы Креста боитесь, то колико Распятый на Кресте страшнее вам есть», и познав слабость бесовскую, вшед в храм Господень пояше со всеми верными: Аллилуиа.

Икос 3
Имеяй ум, просвещенный силою свыше, Киприан шедше к епископу, прося крещения еси, но той, убоявся, отказал ему. Святый же иде в храм Господень и стояще на Литургии, не вышел есть из храма, егда диакон возгласил: «Оглашенные, изыдите. «Не выйду из храма, - рече Киприан ко епископу, - дондеже не окрестиши мя». Мы же, радующеся твоему вразумлению, поем ти таковая: Радуйся, силою свыше просвещенный; Радуйся, Господом вразумленный. Радуйся, силу Креста познавый. Радуйся, демонов от себя отгнавый. Радуйся, жизнь свою исправивый; Радуйся, стопы в Церковь направивый. Радуйся, священномучениче Киприане, скорый помощниче и молитвенниче о душах наших.

Кондак 4
Буря помышлений одержаше тя: како пряти крещения. Взем все своя чародейския книги, святый сложиша их на средине града и сжегл есть их, поя Богу: Аллилуиа.

Икос 4
Услышав о тебе епископ, о благом намерении во Христа облещися, крестил тя и чтецом во храме Божием поставил. Сего ради вопием ти сице: Радуйся, духов злобы победивый; Радуйся, чародейския книги попаливый; Радуйся, христианином быти возжелавый; Радуйся, святое крещение приявый. Радуйся, епископом наставленный; Радуйся, чтецом во храме поставленный. Радуйся, священномучениче Киприане, скорый помощниче и молитвенниче о душах наших.

Кондак 5
Боготканную одежду святаго крещения приявше, о Киприане, усердно молился еси к Богу о прощении грехов, прежде содеянных, неустанно воспевая Богу: Аллилуиа.

Икос 5
Видев епископ подвиги и труды твоя, священномучениче Киприане, пост, многонощное бдение, коленопреклонение, молитвы слезныя, и по прошествии месяца поставил тя диаконом. Мы же, благодаряще Бога, восхваляем тя: Радуйся, день и нощь к Богу взывавый; Радуйся, руце свои к Нему простиравый. Радуйся, о прощении Того просивый; Радуйся, слезныя молитвы Ему приносивый. Радуйся, пламенную любовь к Богу показавый; Радуйся, священномучениче Киприане, скорый помощниче и молитвенниче о душах наших.

Кондак 6
Проповедник истины Христовой явился еси, славный священно- мучениче Киприане, поревновавый боговидцам апостолом, просвещая люди Христовым учением, они же, познавше Господа Иисуса Христа, поют Богу: Аллилуиа.

Икос 6
Возсия в сердце твоем свет Божественныя благодати, Киприане, вознесе тя на высоту духовнаго совершенства, сана священническаго достигший, а послежде во епископа посвященный. Сего ради молитвами твоими ко Господу просвети и наша сердца, тепле молящихся ти: Радуйся, во епископа посвященный; Радуйся, на высоту орла вознесен-ный. Радуйся, граде, верху горы стоящий; Радуйся, светильниче, пред Богом горящий. Радуйся, молитвенниче к Богу неустанный; Радуйся, учителю, Богом дарованный. Радуйся, священномучениче Киприане, скорый помощниче и молитвенниче о душах наших.

Кондак 7
Хотя Человеколюбец Господь всем спастися, дарова нам дивнаго молитвенника, заступника и целителя от духов злобы поднебесных, делы бо и словесы твоими приводил еси многих к покаянию и исправлению греховныя жизни, научая всех пети Богу: Аллилуиа.

Икос 7
Новый мудрейший врач явился еси миру, священномучениче Киприане, понеже молитве твоей никакия чародейственныя дела противостати не могут, сейчас же разрушаются и прогоняются, от злых человек пущенныя и лукавых бесов. Мы же, видяще в тебе таковую Божию силу, вопием ти сице: Радуйся, волшебных козней разрушителю; Радуйся, страшных бесов прогонителю. Радуйся, от тебе же духи злобы, яко дым, изчезают; Радуйся, тяжко мучимых скоро оставляют. Радуйся, от бед и скорбей скоро избавляющий; Радуйся, страдания в радость обращающий. Радуйся, священномучениче Киприане, скорый помощниче и молитвенниче о душах наших.

Кондак 8
Странное чудо является притекающим к тебе с верою, священномучениче Киприане, ибо данною тебе от Бога благодатию изгоняти духи нечистыя, мучащия человека, бесы изгоняются, больные изцеляются и поют Богу: Аллилуиа.

Икос 8
Всем сердцем предался еси Богу и всею душею возлюбил еси Его, все твое тщание и желание направляя во еже исполнити волю Его, ты же, яко пастырь добрый, не отринул еси бедами отягченных; но предстательствуеши в молитвах пред Господом, даруя исцеления и утешение. Мы же, восхваляюще любовь твою к Богу, взываем ти сице: Радуйся, всем сердцем Христа возлюбивый; Радуйся, добродетельми преисполненный. Радуйся, недугующим и разслабленным поможение; Радуйся, в скорбех и печалех утешение. Радуйся, наветов и искушений, от мира, плоти и диавола находящих, прогонителю; Радуйся, всех болезней душевных и телесных исцелителю. Радуйся, священно-мучениче Киприане, скорый помощниче и молитвенниче о душах наших.

Кондак 9
Вся ангельская воинства возвеселистася, видя тя воина Царя Небеснаго непоколебима и со дерзновением Христа проповедавша, егда веден был на мечное сечение вместе со Иустиною. Ты же болезноваше за нея, да не отречется от Христа, егда увидит тя усекнута, увещал еси мучителей, да исперва ю, а по ней и тя усекнут, подклони же под меч главы своя, Богу воспели есте: Аллилуиа.

Икос 9
Витии многовещаннии не возмогут по достоянию восхвалити страдания ваша за Христа, не убоялися есте прещений лютых, но со светлыми лицами представше судилищу цареву, воздвизая всех верных воспевати вам сице: Радуйтеся, веры Христовой непоколебимии исповедницы; Радуйтеся, Пречистыя Троицы дерзновении проповед-ницы. Радуйтеся, мучения лютая ни во чтоже вменившии; Радуйтеся, страдания ваша в храмах Божиих величаются. Радуйся, священно-мучениче Киприане, скорый помощниче и молитвенниче о душах наших.

Кондак 10
Спасти хотя души всех одержимых нечистыми духами, не преставал еси взывати ко Господу, священномучениче Киприане, тебе бо дадеся благодать молитися за ны, да помилованы и очищены воспоем Богу: Аллилуиа.

Икос 10
Стена твердая и крепкая ограда буди нам, священномучениче Киприане, от враг видимых и невидимых, с теплою верою и любовию к тебе прибегающих, да ограждаемы и спасаемы тобою, воспоем ти сице: Радуйся, смирением духов злобы победивый; Радуйся, огнем молитвы стрелы вражия попаливый. Радуйся, от враг видимых и невидимых стено и ограждение; Радуйся, Православныя Церкве преславное украшение. Радуйся, оставленным врачами предивное поможение; Радуйся, прелюбимое скорбящих утешение. Радуйся, священно-мучениче Киприане, скорый помощниче и молитвенниче о душах наших.

Кондак 11
Пение непрестанное Пресвятей Троице паче иных принесл еси, священномучениче Киприане, за Господню милость к падшим грешником, Иже благоволи недостойного достойным сотворити и сопричесть святому Его стаду. Мы же, благодаряще Бога за таковую милость к нам грешным, зовем Ему: Аллилуиа.

Икос 11
Светозарная свеща был еси, богомудре, в Церкви Христовой, просвещая невещественным светом души верных. Просвети и наша грехом отягченная сердца, поющих ти таковая: Радуйся, яко Господь милость Свою к падшим грешником на тебе показал есть; Радуйся, из рова погибели, яко овча заблудшее, изъял есть. Радуйся, из недос-тойного достойным сотворенный; Радуйся, святому стаду Христову сопричтенный. Радуйся, яко светом невещественым души просвещаеши; Радуйся, заблудших на путь правый наставляеши. Радуйся, священномучениче Киприане скорый помощниче и молитвенниче о душах наших.

Кондак 12
Благодать дана ти от Бога попирати силу вражию и всякое сатанинское нахождение, победил бо еси враги твоя и мученической кончины достигл еси, ныне же предстоя престолу Царя славы, молися о нас, да избавимся от пленения диавольскаго и избавлены вопием Богу: Аллилуиа.

Икос 12
Поюще ревность твою по Бозе, дивная и преславная чудеса твоя, величаем и восхваляем тя, священномучениче Киприане, таковую благодать от Бога приемшаго, молим же тя, егда в час смерти нашея демонския полчища окружат души наша, тогда яви нам заступление свое, да избавленнии тобою, воззовем ти сице: Радуйся, от находящих вражиих сил скорое защищение; Радуйся, от скорбей и печалей избав-ление. Радуйся, Христа до конца возлюбивый; Радуйся, душу свою за Него положивый. Радуйся, в Крове Агнчей омывыйся; Радуйся, во дворех Господних вселивыйся. Радуйся, к сонму святых сопричтенный. Радуйся, Трисиянным Светом озаренный. Радуйся, священномучениче Киприане, скорый помощниче и молитвенниче о душах наших.

Кондак 13
О предивный и преславный угодниче Божий, священномучениче Киприане, скорый помощниче всем к тебе прибегающим, приими от нас недостойных хвалебное пение сие, от недугов исцели, от враг видимых и невидимых заступи и вечнаго мучения избавитися нам Господа умоли, да с тобою воспеваем: Аллилуиа.

(Этот Кондак читается трижды. Затем Икос 1 и Кондак 1)

Понравилась статья? Поделитесь ей
Наверх